Publisert av: bentesen | november 25, 2010

251110 – Multitasking

Så var det på tide å teste noe vi ikke har gjort på lenge; ridning med håndhest. Og det gikk – vel, jeg skal ikke si strålende, men det gikk greit! Brego er en «smule» treigere enn Sara, og Sara en «smule» heit når hun har ham ved siden av seg = ikke full klaff kan man si. Men det går seg nok til, og jeg blei ikke mer irritert enn at jeg prøver igjen en annen dag. En dag jeg har goood tålmodighet 😉

Vi var ute i en halvtimes tid, altså bare lett loffing i dag. Men det ble da litt bevegelse i skrottene på oss alle tre, og ikke minst; litt annen trening for Brego sin del enn bare å gå i vogna. Greit å variere litt!

Etter turen ble det sløving i stallen for min del, og litt lett bortskjemming for begge hestene. Noen tar seg (og får) større friheter enn andre though; selv om begge står med åpne boksdører er det bare Saramor som går ut. Brego står igjen med stooore øyne og stusser på hva mamsen driver med!

Og Sara benytter selvfølgelig muligheten til å rydde opp i kveldsforingas høyrot før jeg koster det bort 😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier