Publisert av: bentesen | august 11, 2011

310711 – Bildespam Sara

Tar en copy-paste fra forumet her jeg, enkelt og greit 🙂

Bente hjerter Sara – og jeg tror ikke hun synes jeg er så verst jeg heller 😉

Snille Cecilie har så veldig flinkt et kamera, og var ikke vanskelig å be da jeg prøvde å tigge til meg en liten photo session med Sarajenta mi. Resultatene ble bra, så jeg vil selvfølgelig gjerne vise frem noen her 🙂

Første mål: hesten må bli ren og pen. Vel, pen er hun alltid, men ren er en litt større utfordring med beiteliv og hvite sokker. Men vi gjorde et forsøk!

Så kjørte vi på med noen oppstilte bilder. Synes vi var så heldige med lyset, fineste Sarafargen kommer til sin rett 🙂

Kløft? I haz it :p

Tusle ned til enden av veien…

Så var det tid for litt action! Det -kjennes- langt bedre ut enn det ser ut; sitsen min egner seg visst ikke på bilder ser jeg …

*gira* Sara!

Vi avslutta action-delen før hun rakk å bli for gira, og tusla i stedet opp i skogen…

…hvilket er hvor vi begge hører hjemme, skogshuldre som vi jo er 🙂

Hun er jo latterlig pen den derre hesten min…  ❤

Sist gang det ble tatt lignende bilder av oss var til min konfirmasjon. Da hadde jeg hatt snuppa i 4 mnd; dette er nå drøye 12 år siden. Jeg har ikke blitt mindre glad i henne siden sist 🙂

Min besteste bestevenn, hun som hører alle hemmeligheter uten å si noe videre.

Ponnisen min!

… og så levde de lykkelig alle sine dager … 🙂


Svar

  1. svelg… :,*


Legg igjen en kommentar

Kategorier